czwartek, 5 października 2017

Jak zachowuje się osoba na którą rzucono urok miłosny?

To pytanie jest jednym z najczęściej zadawanych przez osoby zamawiające urok. Oczywistym jest, że nikt nie chciałby, aby ukochana osoba, którą chce się odzyskać, zachowywała się w sposób irracjonalny. Po prostu nie chcemy jej zaszkodzić, chcemy mieć tego człowieka z powrotem, ale takiego jakim jest i jakiego go pokochaliśmy.
Czy zachowanie tej osoby rzeczywiście się zmieni?
Na szczęście, rytualiści mający doświadczenie w odprawianiu rytuałów miłosnych, potrafią uczynić to na tyle dobrze, ze zachowując wysoką skuteczność sukcesu, zachowanie tej osoby nie zmienia się. Czyli mówiąc krótko - osoba na którą rzucono urok, zachowuje się tak samo jak wcześniej, jedyna różnica polega na tym że znowu nas kocha. Faktem jest że odprawienie takiego rytuału jest bardzo energochłonne, ale jest do wykonania. Nie jest więc prawdą, to co na różnych forach piszą osoby, zazwyczaj, nie mające wiele wspólnego z magią, że rytuały zmieniają zachowanie człowieka i nie są bezpieczne. Na ich usprawiedliwienie, można powiedzieć, że mogli zetknąć się z pseudo magiem, który nieumiejętnie odprawiając rytuał, spowodował skutki uboczne. Osoba mająca na koncie wiele odprawionych uroków, wie jak pokierować energią, aby te skutki uboczne nie nastąpiły.
Z drugiej strony przyznam się, że znajdują się takie osoby, które wręcz chcą by zachowanie partnera się zmieniło. Często proszą, aby partner ich nie tylko pokochał, ale dostał obsesji na ich punkcie. Istnieją takie rytuały, dzięki których cel ten można osiągnąć. Ale je odradzam. Z prostego powodu - miłość obsesyjna to balansowanie na cienkiej linii, które może skończyć się tragedią. Zdecydowanie bardziej polecam uroki sprawiające że partner wróci, będzie zakochany, ale jego zachowanie będzie normalne, naturalne.
Jeśli szukacie rytualisty, który pomoże Wam w odzyskaniu miłości swojego życia, zajrzyjcie na moją stronę http://mysticum.pl/rytualy-milosne/

1 komentarz:

  1. Byłam sfrustrowana i zdruzgotana, gdy mój mąż zażądał rozwodu. Następnie skontaktowałam się z Dr DAWN, po tym jak zobaczyłam wiele świadectw o tym, jak Dr DAWN pomógł tak wielu ludziom przywrócić pokój w ich małżeństwach i związkach,
    Zobaczyłam też jak leczył różne choroby i pomagał niewielu osobom w leczeniu niepłodności i postanowiłam się do niego zwrócić o pomoc,
    Obiecał pomóc, kiedy po tym, jak mu wszystko wyjaśniłem, zapewniłem wszystko, o co prosił, a on zrobił swoje, teraz mój mąż bardzo mnie kocha i traktuje z troską. Mój dom jest taki spokojny i pełen szczęścia, a wszystko dzięki Dr DAWN,

    Skontaktuj się z nim, jeśli masz obecnie jakiś problem. To WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń