czwartek, 5 października 2017

Czym są czary miłosne i czy są one bezpieczne?

Magią zacząłem interesować się po zranieniu przez dziewczynę, którą wtedy uważałem za kobietę swojego życia. Pragnąłem ją odzyskać za wszelką cenę. Udało mi się to właśnie dzięki pomocy czarów miłosnych, chociaż obecnie nie jesteśmy już razem, gdyż różnice charakterów w zwykłym codziennym życiu były nie do zaakceptowania.
Ale nie o tym. W artykule przybliżę tematykę czarów/uroków/rytuałów/spętań miłosnych. Wiem że w miejscu w którym sam kiedyś byłem, znajduje się mnóstwo osób. Wszak porzucenie przez ukochaną osobę jest ciosem w samo serce, a ból odczuwamy zarówno na poziomie psychicznym i fizycznym. Tak więc, czy stosowanie czarów w celu odzyskania ukochanej osoby ma sens i jest bezpieczne?
Otóż, w pierwszej kolejności przed zastosowaniem jakichkolwiek działań magicznych, należy przemyśleć, czy na pewno jest to ta jedyna osoba, czy też jesteśmy sobie w stanie wyobrazić życie z kimś innym. Należy usiąść w spokojnym miejscu i przemyśleć, czy wyobrażamy sobie życie z tą osobą do końca życia. Wydaje się to być oczywiste, aczkolwiek pisze o tym, ponieważ wiele osób decyduje się na urok pod wpływem chwili, emocji. A emocje nie są tutaj dobrym doradcą.
Jeżeli uznacie, że nie ma szans, aby być szczęśliwym z jakąkolwiek inną osobą, wtedy dopiero można myśleć o zastosowaniu czarów miłosnych.
A w jaki sposób kogoś zaczarować? Można próbować zrobić to samemu. W internecie znajduje się wiele zaklęć miłosnych. Z tym że niestety, rzucanie uroków polega na pracy z energiami. A mało kto bez doświadczenia w stosowaniu magii wytworzy takową energię. Aby pierwsza próba skończyła się uzyskaniem jakiegokolwiek efektu, rytuał musiałaby odprawiać osoba z ogromnym talentem ezoterycznym, a takich jest mniej niż 1%. Dlatego albo należy porzucić pomysł stosowania czarów, albo zlecić je komuś z odpowiednim doświadczeniem. Osobiście przez 12 lat, odprawiłem z pewnością ponad 300 uroków miłosnych, z których większość zakończyła się powodzeniem. Rzecz jasna zdarzały się też porażki, szczególnie na początku, aczkolwiek z każdym rokiem skuteczność jest coraz lepsza.
Moja oferta znajduje się na stronie: http://mysticum.pl/rytualy-milosne/
Żeby nie było, nie twierdzę, że jestem jedynym specjalistą od czarów miłosnych, aczkolwiek w sieci roi się od ogłoszeń kompletnie nie znających się na magii. Siedze w tym środowisku wiele lat i wiem jak to wygląda od środka- mnóstwo ludzi ogłasza się jako rytualiści, podczas gdy nie mają o tym praktycznie żadnej wiedzy. Są też tacy, którzy odprawili może z 20 rytuałów i twierdzą, że posiadają na tyle dużą wiedzę, że mogą z tym wyjść do ludzi. Osobiście, zanim zdecydowałem się wejść do internetu ze swa ofertą, odprawiałem uroki za darmo, tylko po to by się uczyć i nabierać doświadczenia. Gdyż w magii, podobnie jak w innych dziedzinach życia na sukces trzeba zapracować

1 komentarz:

  1. Byłam sfrustrowana i zdruzgotana, gdy mój mąż zażądał rozwodu. Następnie skontaktowałam się z Dr DAWN, po tym jak zobaczyłam wiele świadectw o tym, jak Dr DAWN pomógł tak wielu ludziom przywrócić pokój w ich małżeństwach i związkach,
    Zobaczyłam też jak leczył różne choroby i pomagał niewielu osobom w leczeniu niepłodności i postanowiłam się do niego zwrócić o pomoc,
    Obiecał pomóc, kiedy po tym, jak mu wszystko wyjaśniłem, zapewniłem wszystko, o co prosił, a on zrobił swoje, teraz mój mąż bardzo mnie kocha i traktuje z troską. Mój dom jest taki spokojny i pełen szczęścia, a wszystko dzięki Dr DAWN,

    Skontaktuj się z nim, jeśli masz obecnie jakiś problem. To WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń